MONDAY

Hello everybody. Nu ar det mandag igen och idag har jag varit i skolan och blivit smart sedan akte jag och min kille och shoppade lite. Sen har vi bara myst hemma och jag har legat och kollat pa massa debatt program pa svtplay.se. Tycker att det ar javligt intressant och roligt idag pratades det om hur vi handskar att barn ska bli modeller. Och om det blir det sa kan det fa dalig sjalvkansla osv, men jag tycker iallafall att det Sverige gor ar INGENTING jamfor med andra lander som ex USA, och saklart barn ska vara barn men om det blir modeller SO WHAT... bara en rolig grej for barn tycker och allt har med foraldrarna och uppvaxt att gora.... och detta diet-krig....ha ha ha ni maste titta:

avsnittet kan ni se har:
http://svtplay.se/v/2681935/debatt/del_1_av_18?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2698433/sb,p104688,1,f,-1
Nu ska jag sova Puss&Godnatt
detta ar jag idag... har inte mitt har blivit lite langre????

Kommentarer
Postat av: Elin

AJAJAJ, har du plattat?? :(

2012-02-10 @ 15:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0